Odpowiedzi

2010-03-31T14:56:36+02:00
Kościół, wiara, wierni, prorocy, założyciele, instytucja, świątynia, dogmat, hierarchia
26 3 26
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T14:57:47+02:00
Bóg, Jezus, Chrystus, Biblia, Maryja, Ewangelia, Kościół, Wiara, Miłość, Ksiądz, góra Tabor, Galilea, Zmartwychwstanie, Krzyż, itp
33 4 33
2010-03-31T15:06:38+02:00
Kościół, BoG, różaniec, Maryja chrzest ksiądz papież chrystus jezus mesjasz
33 2 33