Odpowiedzi

2010-03-31T15:13:01+02:00
Namaluj płuca z papierosem, które są całe w dymie, zakurzone i brudne, a z boku narysuj piękne płuca, bez papierosa - czyste i zadbane ;)

albo narysuj szkielet człowieka z papierosem w buzi, zakurzony w dymie itp ;)
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T15:18:41+02:00
Robiłam nie dawno taki plakat i narysowałam dwa papierosy: jdnego takiego spalonego (po lewej stronie plakatu)i mówił "Spaliłem się przy niej", a drugi cały (po prawej stronie brystolu) mówił "A mnie rzuciła".Hasłó miała takie:"Chcesz mieć życie różowe? Przestań palić! Będzie zdrowiej!!!"

Moja koleżanka zrobiła taki: narysowała na całym brystolu płuca: jedno takie zielone, a drugie całe z papierosów i miała hasło :"Pelenie szkodzi"

A kolegom robiłam i narysowałam im trumnę i zamiast gwoździ w tej trumnie papierosy i hasło dałam "Każdy kolejny papieros jest twoim kolejnym gwoździem do trumny"
Więcej nie pamiętam;)
Pozdrawiam:)
4 5 4