Odpowiedzi

2010-03-31T15:26:36+02:00
1.przesuwanie krzesła po podłodze, tarcie między powietrzem a samochodem

2.podnoszenie przedmiotu, opadanie liści, spadanie jabłka z drzewa

3.ściskanie sprężyny
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T15:27:27+02:00
Siła tarcia działa przeciwie do siły która działa na to ciało
przykład :
Przesuwasz drewniany klocek prosto to siła tarcia działa do tyłu

Praca przeciwko Sile cięzkosci to np wykopnięcie piłki w powietrze

pracy przeciwko sile sprężystości
np. wisi cos na sprężynie pionowo w dół siła spręzyny działa w dół a Ty pchasz te "coś" w górę.
2 3 2