Odpowiedzi

2009-11-01T18:21:57+01:00
13% = 0,13
0.13 *x =18,2 kg
x =18,2 kg : 0,13 = 140 kg

3% =0,03
0,03 *y = 2,4 kg
y = 2,4kg :0,03 = 80kg
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T18:24:52+01:00
I.
13%=0,13
100%=1

0,13 - 18,2kg
1 -x

0,13x=18,2×1
0,13x=18,2/0,13
x=140

II.
3%=0,03
100%=1

0,03 - 2,4
1 - x

0,03x=2,4/0,03
x=80
1 5 1
2009-11-01T18:25:54+01:00
A)13% x= 0,13
0.13 *x =18,2 kg
x =18,2 kg : 0,13
x = 140 kg

b)3% x=0,03
0,03 *x = 2,4 kg
x= 2,4kg :0,03
x= 80kg
1 5 1