Na między narodowym obozie harcerskim polacy stanowili 17/60,anglicy 7/25,francuzi 4/15 a wegrzy 51/300 ogółu uczestników.Która z tych grub narodowosciowych byla naj liczniejsza ?Ktura była pod tym wzgledem deruga z kolei?Plis potrzebuje na dzisiaj ;) i mam tylko 0 punktów .....

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T15:34:46+02:00
17/60 = 85/300 - polacy
7/25 = 84/300 - anglicy
4/15 = 80/300 - francuzi
51/300- węgrzy

To teraz widać, że najwięcej Polaków a potem Anglicy xD
1 5 1
2010-03-31T15:41:47+02:00
Polacy - 17/60
Anglicy - 7/25
Francuzi - 4/15
Węgrzy - 51/300

wspólny mianownik 300
Polacy - 17/60 = 85/300
Anglicy - 7/25 = 84/300
Francuzi - 4/15 = 80/300
Węgrzy - 51/300
w liczniku: 85, 84, 80, 51
czyli:
najliczniejsza grupa: Polacy
dalej
Anglicy
Francuzi
Węgrzy
1 5 1
2010-03-31T15:43:46+02:00
Polacy ¹⁷₆₀ = ⁸⁵₃₀₀
Anglicy ⁷₂₅ = ⁸⁴₃₀₀
Francuzi ⁴₁₅ =⁸⁰₃₀₀
Wegrzy ⁵¹₃₀₀

odp. Najwiecej osob na obozie harcerskim bylo z Polski, a pozniej Anglikow.