Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T15:41:05+02:00
Dyrektor Gimnazjum nr ...
w....

Zwracam sie z uprzejma prosba,o przeprowadzenie swiatecznej akcji charytatywnej.Dzieki niej moglibysmy zebrac pieniadze i przekazac je tym,ktorzy najbardziej ich potrzebuja.Okazujac maly gest z naszej strony mozemy pomoc wielu dzieciom.Zywie gleboka nadzieje,iz moja prosba zostanie pozytywnie rozpatrzona.


Z powazaniem
(imie i nazwisko)
2 3 2
2010-03-31T15:43:43+02:00
Najpierw musisz napisać z prawej strony maisto i data i napisz Drogi panie dyrektorze bardzo chciałabym prosić pana o zgode na urządzenie akcji charytatywnej (z jakiego powodu)Byłabym bardzo zadowolona gdyby pan się zgodził chciałabym wraz z klasą pomóc(np.Dzieciom które nie mają co jeść)Myślę że to jest dobry pomysł aby urządzić taką akcję ponieważ każdy z nas może się kiedyś znależśc na takim miejscu na jakim są inne dzieci które nie mają co jeść .Gdyby pan się zgodził myśle że dużo osób byłoby zainteresownaych tak,ą akcją.Bardzo proszę o zgode.Chciałabym aby pan odpowiedział na moją prośbe jak najszybciej.
(imie nazwisko i klasa)
  • Użytkownik Zadane
2010-03-31T15:44:38+02:00
PODANIE
Szanowny Panie dyrektorze nasza klasa ma zaszczyt przeprowadzić Świąteczną Akcję charytatywną.
Chcemy aby Pan Dyrektor zgodził się na taką akcję.


Z poważaniem:
Klasa ...



I jak podoba się???
2 1 2