Twoja
Twoja grupa z kursu językowego w Bath organizuje wieczór pożegnalny z okazji zakończenia kursu.Zostałeś poproszony o sformułowanie zaproszenia dla uczestników kursu . Napisz:
Jaką impreze organizujecie.
Kiedy sie odbędzie.
jakie specjalne atrakcje planujecie.
Kto będzie gościem specjalnym


2

Odpowiedzi

2010-03-31T15:50:44+02:00
ZAPROSZENIE
Sersdecznie chcielibyśmy zaprosić wszystkich uczestników którzy uczęszczali na kurs językowy z tej okazi jest organizowany wieczór pożegnalny.Odbędzie się on dnia ...........o godzinie...... w budynku...Będą organizowane najliczniejsze konkursy wyróżnione miejsca zostaną obdarzone upominkami.Inne atrakcje to niespodzianka.Specjalnym gościem będzie Justin Bieber.Myślę ze wam się spodoba.Serdecznie zapraszam i proszę o przybycie.
(imie i nazwisko)

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T16:13:15+02:00
INVITATION
We organise a party for our students. It will be a grat disco in the club "JAGUMA". It will be on Saturday 25th of April 2010 at 10 p.m. There will be a lot of prizes. The best of students get the special computer program to learn foreign languages. And the best part of party will be Robbie's William's concert which will be at the end.

Please for comming
XXX