Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T15:50:29+02:00
Jednostki długości:
1 mm
1 cm = 10 mm,
1 dm = 10 cm,
1 m = 100 cm
1 km = 1000 m,
Jednostki Masy:
1 gram
1 dekagram = 10 g;
1 kilogram = 100 dag = 1000 g
1 tona = 1000 kg,


to tez ci sie przyda :)
Jednostki powierzchni:
1 mm2 1 cm2 = 100
1 dm2 =100 cm2 =10 000 mm2
1 m2 =100 dm2 =10 000 cm2 =1 000 000 mm2
1 ar = 100 m2
1 hektar = 100 arów =10 000 m2,
1 km2 =100 ha = 1 000 000 m2
Jednostki objętości:
1 mm3 = 1mililitr
1 cm3 =1 000 mm3,
1 dm3= 1 000 cm3 =1 litr ,
1 hektolitr = 100 l,
1 m3 = 1 000 dm3 = 1 000 000 cm3,
1 km3 = 1 000 000 000 m3,
42 4 42
2010-03-31T15:50:36+02:00
Jednostki miary:
mikrometry, milimetry, centymetry, decymetry, metry, kilometry,
mila, jerd, stopa, cal, akr, sążeń, arszyn, pręt
wiorsta,

jednostki masy:
mikrogram, gram, dekagram, kilogram, kwintal, tona
funt, garniec, korzec, kwarta,
19 3 19
2010-03-31T15:56:18+02:00
Jednostki długości:
-Kilometry(km)
-Mile(mile)
-Metry(m)
-Decymetry(dm)
-Centymetry(cm)
-Milimetry(mm)
Właściwości:
1km = 100m 1m = 1/1000km = 0,001km
1m = 10 dm 1dm = 1/10m = 0,1m
1m = 100cm 1cm = 1/100m = 0,01m
1dm = 10cm 1cm = 1/10dm = 0,1dm
1dm = 100mm 1mm = 1/10cm = 0,1cm
Jednostki masy:
-Tony(t)
-Kilogramy(kg)
-Dekagramy(dag)
-Gramy(g)
-Miligramy(mg)
-Kwintale(q)
-Cale(cal)
Właściwości:
1t = 1000kg 1kg = 1/1000t = 0,001t
1kg = 100dag 1dag = 1/100kg = 0,01kg
1dag = 10g 1g = 1/10dag = 0,1dag
1g = 1000mg 1mg = 1/1000g = 0,001g
1q = 100kg 1kg = 1/100q = 0,01q
1cal = 2,54cm
Jednostki powierzchni:
1 mm2 1 cm2 = 100
1 dm2 =100 cm2 =10 000 mm2
1 m2 =100 dm2 =10 000 cm2 =1 000 000 mm2
1 ar = 100 m2
1 hektar = 100 arów =10 000 m2,
1 km2 =100 ha = 1 000 000 m2
Jednostki objętości:
1 mm3 = 1mililitr
1 cm3 =1 000 mm3,
1 dm3= 1 000 cm3 =1 litr ,
1 hektolitr = 100 l,
1 m3 = 1 000 dm3 = 1 000 000 cm3,
1 km3 = 1 000 000 000 m3,





13 3 13