Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T16:06:56+02:00
(twoja miejscowośc), (data)

Drogi Panie Dyrektorze

Zwracam się do Pana z prośba o zorganizowanie dyskoteki z okazji Dnia Dziecka. Proszę o to, ponieważ razem z innymi uczniami tej szkoły przeprowadziliśmy ankietę i większość uczniów przyszłaby na taka imprezę. Zabawą tą chcielibyśmy uczcić nasze święto.
Prosimy o szybką i pozytywna odpowiedź.

Z poważaniem
Przewodnicząca samorządu uczniowskiego
(twoje imie i nazwisko)
40 4 40
2010-03-31T16:17:47+02:00
Zodja, 31.03.2010
Michał Nowak
ul. Wolna 6
52-965 Zodja
Szanowna Pani
Katarzyna Markowska
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 21
ul. Niebieska 1
52-965 Zodja

Szanowna Pani Dyrektor!
Nazywam się Michał Nowak. Jestem przewodniczącym klasy VI b. W imieniu wszystkich uczniów chciałbym Panią poprosić o zorganizowanie dyskoteki z okazji dnia dziecka.
Razem z moją klasą myślimy, że taka dyskoteka będzie miała duże zainteresowanie wśród uczniów naszej szkoły. Dzięki niej będziemy mogli jeszcze lepiej się poznać. Obiecujemy, że nie sprawimy żadnego kłopotu. Będziemy wdzięczni jeśli Pani pomoże nam ją zorganizować.
Jeszcze raz serdecznie prosimy.
Z wyrazami szacunku
Michał Nowak
32 3 32
2010-03-31T16:18:00+02:00
Jan Kowalski Wrocław, 29.03.2010
Wrocław ul. Kwiatowa 3/ 4
48-5321Wrocław
Szanowny Panie Dyrektorze!
Na początku mojego listu zwracam się do Pana z prośbą o
zorganizowanie dyskoteki z okazji dnia dziecka.
Swoją prośbę motywuję tym, że dzień ten jest szczególnym czasem w życiu szkoły i powinien być spędzony radośnie, poza tym uczniowie powinni doznać odrobinę rozrywki.
Mam nadzieję ,że mój wniosek zostanie pozytywnie rozpatrzony.

Jan Kowalski
17 3 17