Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T18:20:56+01:00
Cena biletu normalnego klasy 2 na pociąg pospieszny z Kielc do Gdyni wynosi 56 zł. Ile kosztuje bilet:

a)ze zniżką 37 %

56*37%=20,72
56-20,72=35,28


b) normalny klasy 1, który jest 50 % droższy niż w klasie 2 ?
56*50%=28
56+28=84
39 2 39
2009-11-01T18:39:36+01:00
A)ze zniżką 37 %

37% = 0,37

56*0,37=20,72
56 - 20,72 = 35,28

ODPOWIEDŹ : bilet ze zniżką 37% kosztyje 35,28zł



b) normalny klasy 1, który jest 50 % droższy niż w klasie 2 ?

50% = 0,5

56 * 0,5=28
56 + 28 = 84

ODPOWIEDŹ : bilet w pierwszej klasie kosztuje 84 zł


:)
9 3 9
2009-11-01T18:43:12+01:00
A) 56-37%*56=56-0,37*56=56-20,72=35,28
b)56+50%*56=56+28=84
9 2 9