Odpowiedzi

2009-11-01T18:30:14+01:00
1.Szkoła to wielka przygoda,każdy dzień innej atrakcji nam doda.
2.Nauczyciele jak zjawy w snach nas prześladują i wciąż o dobre oceny wypytują.A my staramy się dobrze odpowiadać i za nic w świecie na kłamstwie nie dać się przyłapać.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T18:30:31+01:00
Gdy idę do szkoły serce mnie boli
Już nie wytrzymam łapanek z bioli!
Gdy matma przez myśl mi przejdzie
czuję, ze źle ze mną będzie.
O angielskim nawet nie wspomnę,
na nim, swego nie dopnę!
Taką uczniowską mamy niedole,
Szkoła nie taką spełniać ma role!


To są kaci, nie nauczyciele,
Do powiedzenia mają zbyt wiele.
Oni zawsze na swoim postawią,
Uważają że zawsze racje mają.
I muszę przyznać tu szczerze,
Że uczniów los się zmieni- nie wierzę!
1 5 1