Artur ogląda telewizję przeciętnie 40 minut dziennie. Obliczył, że to 2/9(dwie dziewiąte) jego czasu wolnego. Ile czasu wolnego ma dziennie Artur?
a) 80 minut
b) 6 godzin
c) 3 godziny
d) 20 minut

TYLKO Z OBLICZENIAMI
ZA ODPOWIEDZI Z OBLICZENIAMI (TYLKO DOBRE) DAJĘ NAJ ;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T16:12:56+02:00
40min:2=20min
20min*9=180min
180min=3 godz
2010-03-31T16:13:51+02:00
2/9 = 40minut
1/9 = 20minut

9/9 = 20minut × 9
9/9 = 180minut
180minut = 3h

Artur ma 3 godziny czasu wolnego.
Odpowiedź c)
2010-03-31T16:23:01+02:00
2/9 = 40 minut
1/9 = 20 minut
20 minut * 9 = 180minut
180 minut = 3 godziny
Odp.: C)3 godziny.