Odpowiedzi

2010-03-31T16:22:37+02:00
Przykłady :
Prostokat nr.1
wymiary : 2,5cm x 7,5cm
p- 2,5*7,5=18,75cm2

prostokat nr.2
wymiary- 3,5cm x 6,5cm
P- 3,5*6,5=22,75cm2

prostokat nr.3
wymiary:4cm x 6cm
P-4 *6=24cm2

prostokat nr.4
wymiary 5 x 5
P- 5*5=25cm2

Myśle że prostokat nr.4
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T16:23:00+02:00
Największe pole będzie mieć prostokąt będący kwadratem o boku 5, P=25

dla boków 6 i 4 P=24
dla boków 7 i 3 P=21
8 i 2 P=16
9 i 1 P=9
1 1 1