Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T16:31:54+02:00
A²=8²+6² (z tw. Pitagorasa)
a²=100
a=10 [m]
10m+8m=18m

Wysokość pnia przed złamaniem wynosiła 18m
2010-03-31T16:32:27+02:00
8²+6²=x²
64+36=x²
100=x²
x=10

x- to czesc drzewa po miejscu zlamania
wiec wys drzewa przed zlamaniem 8+10=18
2010-03-31T16:36:48+02:00
8²+6²=x²
64+36=x²
x²=100
x=10m
8+10=18m przed złamaniem wyskość drzewa wynosiła 18m