Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T16:38:49+02:00
Za górami, za lasami, za dolinami
Żył sobie Wiesiek polny małorolny
Wiesiek polny...
Małorolny...
I do tego taki fajny bo był zdolny

Gdy zapukał do jego domu orzeł biały
I był taki ... no wiecie... WSPANIAŁY!!!
Był wspaniały...
No i biały...
I do tego wszystkiego bardzo... ŚMIAŁY!!!

Kiedy Wiesiek tego orła zobaczył..
I gdy zemdlał dowiedzieliśmy że się wystraszył
Gdy zobaczył...
Się wystraszył...
I do tego do niczego nic nie zobaczył!!
2010-03-31T16:38:56+02:00
Dziadek żył i babcia żyła domek sobie postawiła mieli krówkę i świniaczka a do tego była kaczka
Na raz w domku słyszą krzyki wojsko idzie z armatami dziadek wziął mundurek szyty no i buty z podkowami
Babcia płacze i rozpacza wzięła dziabkę i sękacza poszła w pole z dziarską minką bo jest zawsze zuch dziewczynką.
Ja tez miałam takie zadanie wymyśliłam to i dostałam 5 ;))
1 5 1
2010-03-31T16:40:45+02:00
Kiedy sobie siedzę sama siedzę sama mam ochotę zjeść banana,
W szkole myślę o tym żeby o tym żeby popatrzeć się na pogrzeby,
Moja mama moja mama chodzi do ogródka z rana,
No a siostra no a siostra biega wciąż trzymając klocka,
A mój tata a mój tata to chodząca istna szkapa....