Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T16:36:31+02:00
X+y= 6 i1/4
x-y = 3 i 3/4

2x= 10
x=5

x+y= 6 i 1/4
5 +y= 6 i 1/4
y= 1 i 1/4

5: 1 i 1/4= 5 x 4/5 = 20/5 = 4

stosunek tych liczb to 1: 4

17 3 17
2010-03-31T16:37:35+02:00
Z układu równań:
x+y= 6 i1/4
x-y = 3 i 3/4

2x= 10
x=5

10 1 10
2010-03-31T16:39:24+02:00
X-y=3¾
x+y=6¼

x=3¾ + y
3¾ + y + y = 6¼

2y = 2½
y = 1¼ = 5/4
x = 3¾-1¼=2½ = 5/2

5/4 : 5/2
Stosunek tych liczb to: 1:2
14 3 14