Odpowiedzi

2010-03-31T16:39:12+02:00
Siedzi stolec na gałęzi
Nózki mu zwisają
Płacze cicho, niepozornie
Bo go nie kochają.
Aż tu z dołu mała kupcia
Krzyczy coś do niego.
Stolec cały zadziwiony
Nie spodziewałby się tego.
Mała kupcia sie uśmiecha
I stolcowi macha.
Stolec patrzy, a w jej ręku
Dobrej wódki flacha.
Ucieszony jak nikt nigdy
schodzi na dół do niej
Patrzy sobie a znienacka
biegną łyse konie.
I podbiega do nich jeden
łysy konik taki
Nakazuje oddać flachę
bo wypruje stolcom flaki.
Stolec z kupą przerażeni
Pierdzą w niebogłosy
Spierniczyli gdzieś na pole
W zboża złote kłosy.
Szkoda, bo po drodze
flachę gdzieś zgubili
Ale za to ze strumyka
Wody się napili.
Pozbierali kwiatków z łąki
Miłośc sobie wyznali
A na koniec obydwoje
razem się zesrali.
Stolec cały ucieszony
Banan lśni na jego twarzy
Że po tylu długich latach
ktoś miłościa go obdarzył.

______________________
wiersz jest mojego autorstwa a wyrazy takie jak stolec czy kupa możesz zastąpić innymi i bedzie ok;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T16:56:02+02:00
Komu było po drodze do raju
ten zabłądził wśród gwiazd nad jego niebem
Wśród gwiazd którym na imię ludzie
na niebie któremu na imię życie
I lśnił tam człowieczek wśród nocy przejrzystych
I w duszach rajskich powodował tęsknotę wśród dnia
Jarzył błękit pokryty w turkusy
I tonął w barwnym płótnie bez dna
I było mu dobrze i lśnił podziwiany
I sam szczęśliwie egzystował wśród połaci firmamentów
Będąc gwiazdą nazywaną człowiekiem
Na nieosiągalnym dla dusz rajskich niebie
Co ktoś je nazwał po prostu życiem