Samochód z ulami wyruszył z Lipowa o godzinie 2:55(drugiej pięćdziesiąt pięć) i przybył na wrzosowisko po 50 minutach. Ustawienie uli na wrzosowisku zajęło półtorej godziny. O której godzinie zakończono ustawianie uli?

TYLKO Z OBLIZCENIAMI :-)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T16:41:42+02:00
2:55+0:50+1:30=3:45+1:30=5:15
Odp:Zakończono o godzinie 5:15.
1 5 1
2010-03-31T16:43:36+02:00
2.55 + 0.50 + 1.30 = 5.15

odp. Ustawianie uli zakończono o 5.15.
2010-03-31T16:45:00+02:00
Dojazd : 2:55 + 50 = 3 : 45
Ustawianie uli : 3 : 45 + 1,5 = 5 : 15


Odp : ustawianie uli zakończyło się o 5 : 15 .