Sprężyna wydłuża się o 4cm, jeśli działa na nią siła o wartości 2N(niutonów). Jeżeli na nią sziała siła o wartości 4N, to wydłużenie sprężyny wynosi 8cm. O ile wydłuży się sprężyna jeżeli działa na nią siła o wartości 3 N? wszytkie obliczenia muszą byc bez nich nie odpowiadać!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T16:47:58+02:00
2N-4cm
3N-xcm
x=3N*4cm/2N
x=6cm
15 4 15
2010-03-31T16:50:39+02:00
Wydłużenie sprężyny siła
4cm = 2N
8cm = 4N
x = 3N
6cm = 3N


Bo taj jakby siła razy dwa.
Ja to tak wykonuję na lekcji.
13 4 13