Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T17:09:15+02:00
1.
MIAŻDŻYCA
DŁAWICA (CHOROBA WIEŃCOWA)
ZAWAŁ SERCA
ZAKRZEPOWE ZAPALENIE ŻYŁ (WĘDRUJĄCE)
ZAPALENIE TĘTNIC
CHOROBY DWUNASTNICY
CHOROBA WRZODOWA
ALERGIE

2
promieniowania UV
hałas
emisja CO2
higiena osobista
pokrmy
4 3 4
  • Użytkownik Zadane
2010-03-31T17:12:09+02:00
1Najważniejsze choroby cywilacyjne to:
-AIDS czyli oznacza się chorobę określaną
-HIV wywołuje razem z AIDS
2.nie wiem
1 1 1