Kilka pytanek mam :
1)Kogo możemy określić mianem Senitariuszy Przyrody
2)Jak nnazywa się największe ryba słodkowoda która żyje w Polsce
3) JAk nazywa się instytucja która decyduje o dopuszceniu wody do celów pitnych
4)Z czego wynika układ stref roślinności na kuli ziemskiej >
5) Skąd przwędrowała do Polski akcja Sprzątanie Świata

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T16:49:33+02:00
1)Są to organizmy odżywiające się martwymi zwierzętami i roślinami.
2)Sum.
3)------
4)Układ stref roślinności zależy głównie od warunków klimatycznych, a w szczególności od wielkości opadów.
*Wpływ na rodzaj roślinności ma:
- rodzaj gleby,
- wysokość nad poziomem morza,
- ukształtowanie terenu,
- odległość od oceanów i mórz.
5)Z Australii.
  • avim
  • Początkujący
2010-03-31T17:43:34+02:00