Tętno Jacka w spoczynku wynosi 80 uderzeń na minutę. Po biegu naliczył 20 uderzeń w ciągu 10 sekud, więc tętno chłopca
a) zmniejszyło się o 60 uderzeń na minutę
b) zmniejszyło się o 40 uderzeń na minutę
c) zwiększyło się o 60 uderzeń na minutę
d) zwiększyło się o 40 uderzeń na minutę

TYLKO PLIS O OBLICZENIA ;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T16:45:20+02:00
60:10=6 20*6=120 120-80=40

odpowiedz d)

Mam nadzieję, że pomogłem !!!

PzDr MatmaPomogeSP
19 3 19
2010-03-31T16:45:22+02:00
Spoczynek - 80 uderzeń
Po Biegu - 20 uderzeń w 10s
1min = 60s
Uderzenia w 1min = 20*6=120 - uderzenia po biegu w 1min

120-80= 40

Odp zwiększyło się o 40 uderzeń

Prosze o naj
16 4 16
2010-03-31T16:47:07+02:00
60:10=6
20*6=120
120-80=40
Odp D


7 3 7