Odpowiedzi

2010-03-31T16:46:25+02:00
ZAleży to od temperatury oraz dostepie wody.dane rosliny na roznych pietrach inaczej sie przystosowuja do zycia w takich warunkach.
34 1 34
2010-03-31T16:48:06+02:00
Roslinność w górach układa się piętrami, ponieważ na różnych wysokościach panują różne temperatury i oświetlenie. Każda roślina jest przystosowana do innych warunków.

101 1 101
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T17:04:38+02:00
W górach roślinność układa się piętrami ponieważ na różnych wysokościach panuje inne:
oświetlenie
-temperatura
-wilgotność


Plis o naj :)
37 4 37