Jedna jednostka umożliwia prowadzenie rozmowy telefonicznej przez 3 minuty. Wykorzystując kartę telefoniczną zawierającą 25 jednostek, możesz rozmawiać najdłużej przez:
a) 75 minut
b) 30 minut
c) 25 minut
d) 10 minut

PLISKA O OBLICZENIA :)

3

Odpowiedzi

2010-03-31T16:46:37+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T16:46:52+02:00
25 jednostek*3min=75 min
5 4 5
2010-03-31T16:47:32+02:00
3 * 25 = 75

odp. 75 min.

a.
2 5 2