Odpowiedzi

2010-04-01T09:40:47+02:00
Ja wyobrażam sobie naukę w szkole że ocena 1 to ocena 6 nie ma wogule żadnych prac domowych a na lekcjach robimy co chcemy nauczycielki są miłe i nauczyciele też są mili bawimy się. W szkołe jest basen można wchodzic do niego na tyle ile się chce i nikt cie za to nie okrzyczy chodzisz do szkoły kiedy chcesz i ile chcesz w niej być wakacje trwają 10 miesięcy a szkoła tylko 2miesiące. W szkole są gry można grać ile sie chce.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T09:44:59+02:00
2450 r. to rok posunięcia się techniki bardzo daleko. Myślę, że w tym wieku umysł ludzi będzie pracować jak robot. Człowiek technicznie będzie zapamiętywać wszystkie dane związane z nauką. W szkole nie będzie na pewno nikt posiadać takiej rzeczy jak książka. Większość pewnie nie będzie miała zakodowane w pamięci czy istniało coś takiego jak wogóle pióro na atrament, książka, lektury, czy też może nawet komputery. Zamiast tablic wszystko zostanie spisywane na specjalnych maszynach, z jakich elektronicznie człowiek prześle dane do swojego mózgu. W przyszłości człowiek będzie uczęszczać do szkoły od 14 lat do 16 lat, ponieważ nie będzie mu trzeba dużo czasu na naukę. Automatycznie nauczy się jazdy samochodem , pewnie i latania , bo samochody na 100 % będą latać. Uważam , iż nauka za te 440 lat będzie kompletnie zróżnicowana od naszej współczesnej, i moim zdaniem to wcale nie wpłynie dobrze na rozwój umysłu. Zwiększy się ilość wypadków , chorób i innych rzeczy, których we współczesnym wieku jeszcze nie znamy. Ztanawiam się, czy człowiek nauczy się logicznie myśleć ?
2 5 2