Odpowiedzi

2010-03-31T17:41:10+02:00
Tematyką tej ksiązki są dzieje Polski od czasów najdawniejszych po XIX wiek.
2010-03-31T17:41:55+02:00
Bursztyny to cykl opowiadań historyczno-obyczajowych. Charakteryzują się prosta,jednowątkowa akcja. Są niewielkich rozmiarów, pisane proza liczne są refleksji i opisy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T17:48:20+02:00
Autorka porusza problemy Polski w różnych czasach, kiedy próbowano wprowadzić chrześcijaństwo, pojawiają się królowie - Mieszko 1 , Stanisław Leszczyński, Zygmunt Stary, Kazimierz Wielki.Z mroku dziejów dobrych i złych. Wybijają się postaci wybitne. Nie poddawały się one w walce za Rzeczpospolitą. O jej spokojną, dobrą przeszłość - Kościuszko, Stanisław Konarski. Czyli ogólnie jest to książka o historii - od czasów Mieszka 1 do Koncertu Szopena.
10 2 10