Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T17:39:19+02:00
KORZYSTAM Z FAKTU, ŻE PROSTOPADŁOŚCIAN JEST GRANIASTOSŁUPEM
a=6cm
b=5cm
Pp=6*5=30 [cm^2]

Pb=Op*H
Op- obwód podstawy
H-wysokość

Op=2*6+2*5=12+10=22[cm]
H=?

Pc=2Pp+Pb
280=2*30+22*H
280=60+22*H /-60
220=22*H /:22
H=10 [cm]
3 3 3
2010-03-31T18:06:40+02:00
A = 6cm
b = 5cm
Pp = 6*5 = 30
2*Pp = 2*30 = 60 cm²
Pc = 280 cm²
Pc = 2ab+2bc+2ac
2ab+2bc+2ac = 280
60+2*5c+2*6c = 280
10c+12c = 280-60
22c = 220 |:22
c = 10 cm

3 1 3