Odpowiedzi

2010-03-31T17:41:57+02:00
2 litry = 2000cm3
1/4 z 2000 to 2000 / 4 czyli 500
2000-500 = 1500
wiec odp A
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T17:42:25+02:00
2l = 2000cm³

2000cm³ : 4 = 500cm³
2000cm³ - 500cm³ = 1500cm³

Odpowiedź a)
3 2 3
2010-03-31T17:44:00+02:00
2l - 1/4 x 2l = 1,5l = 1,5dm sześciennego
1dm sześcienny = 1000 cm sześciennych
1,5 x 1000 = 1500
odp. zostało 1500 cm sześciennych
1 5 1