Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T17:50:50+02:00
Miłość to niesamowite uczucie.Jest tylko jedna w życiu.Miłość jest dowolną ilością emocji i doświadczeń nawiązujących do powodu silnej więzi.

Dokładna definicja.

Dasz naj???
4 4 4
2010-03-31T17:50:58+02:00
Miłość - uczucie między ludźmi; więź między ludźmi. Miłości towarzyszą różne emocje.
1 2 1
2010-03-31T17:52:47+02:00
Miłość jest to uczucie lub emocje odczuwane do kogoś lub czegoś. jest jej kilka rodzai:
Agape
Philia
Eros
Sexus
narcyzm
1 2 1