Zadanie
Wykonaj doświadczenie (podr.str57) Zapisz obserwacje i wnioski.

Tu jest to doświadczenie:
Do szklanki z zaparzona herbata wsyp łyżeczkę cukru i, nie mieszając, odstaw. Następnego dnia sprawdz ,czy cukier pozostał na dnie szklanki, spróbuj herbatę i wyjaśnij zaobserwowane zjawisko.

Zadanie to jest z podręcznika Ciekawa Chemia str57 klas Igim.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-01T18:32:15+01:00
Gdy herbata zostanie nie mieszana, cukier pozostaje na dnie szklanki i herbata będzie gorzka. Tak więc by była słodka, należałoby ją pomieszac. Łatwe :)
2009-11-01T18:55:47+01:00
Będzie gorzka;)<bo nie rozmieszana>