Odpowiedzi

2010-03-31T17:53:18+02:00
0,5 * (15 + b + 15) * 15 - (15*15) = 90
7,5 * (30 + b) - 225 = 90
225 + 7,5b - 225 = 90
7,5b = 90 | :7,5
b = 12

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T17:55:09+02:00
Ptrapezu-Pkwadratu= 90
0.5(15+b+15)* 15- (15*15)=90
7,5(30+b)- 225=90
225+7,5b-225=90
7,5b= 90 |:7,5
b= 12

[ 7,5 bo 0,5 się skraca z 15]

prosze o najj, ;D
na pewno dpbrze, z panią robiliśmy dziś. (
1 5 1