Na podstawie prasowej prognozy meteorologicznej napisz krotko, jaka będzie pogoda. Pomoże ci podany plan.

Plan:
- data
- temperatura - w ciągu dnia, w nocy : minimalna, maksymalna
- wiatr - kierunek, siła wiatru
- zachmurzenie
- opady

Prognoza meteorologiczna:

Jutro na terenie całej Polski upalnie i słonecznie - w ciagu dnia temperatura osiągnie 30 stopni, w nocy spadnie zaledwie do 22 stopni. Po południu od zachodu zaczną nadciągać gęste chmury. Lokalnie możliwosć wystapienia bardzo gwałtownych burz. Silny wiatr z północnego zachodu, podczas burz porywisty, do 80km na godzine. W nocy na terenie całego kraju przewidywane obfite i gwałtowne opady połączone z bardzo silnym wiatrem i wyładowaniami atmosferycznymi. Niewykluczony grad. Ostrzega sie kierowców, by nie parkowali samochodów pod drzewami z obawy przed uszkodzeniem pojazdów przez spadające gałęzie.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T18:01:22+02:00
Dnia 1.04.2010r temperatura w ciągu dnia wyniesie max30
stopni,a w nocy spadnie minimalnie do 22.
Zachmurzenie umiarkowane lecz na zachodzie możliwość wystąpienia
gwałtownych burz.Wiatr będzie wiał z północnego zachodu
do 80km na godz.
opady moga wystąpić w nocy połączone z wiatrem i wyładowaniami
atmosferycznymi.możliwy grad.


nie wiem czy to tak dokladnie o to chodziło;))
50 4 50
2010-03-31T18:01:26+02:00
Data - 01.04.2010r
Temperatura w ciągu dnia osiągnie maksymalnie 30 stopni
Temperatura w ciągu nocy spadnie do 22 stopni
Będzie wiał silny wiatr z północnego zachodu o sile 80km/h
opady- obfite opady deszczu, grad,
39 3 39