Odpowiedzi

2010-03-31T17:56:55+02:00
AZja aralskie; bajkał; bałchasz Australia Eyre Torrens
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T18:04:28+02:00
Azja:
Bajkał -tektoniczne
Bałchasz- morenowe
Aralskie-reliktowe
Tonle Sap-reliktowe
Urmia-tektoniczne

Australia:
Eyre-endoreiczne
Torrens-reliktowe
Gairdner-okresowe
Frome-okresowe
Barlee -okresowe
2 3 2
2010-03-31T18:05:16+02:00
Azja:

* Urmia - endoreiczne

* Biwa - tektoniczne

* Sewan - endoreiczne

* Bajkał - tektoniczne

* Bałchasz - bezodpływowe jezioro


Australii:

* Barlee - okresowe

* Gairdner - bezodpływowe

* Frome - okresowe

* Torrens - bezodpływowe

* Eyre - pluwialne

2 4 2