Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T17:59:49+02:00
Przydawka odpowiada na pytania :
jaka? jaki? jakie?
która? który? które?
czyja? czyj? czyje?
ile? czego? z czego?

4 5 4
2010-03-31T18:00:59+02:00
Jaki? jaka? jakie? który? która? które? czyj? czyja? czyje? ile? czego? z czego?
1 5 1
2010-03-31T18:01:41+02:00
Przydawka- jedna z 5 cześci mowy. Zastępuje przymiotnik, liczebnik w częściach mowy.
odpowiada na pytania typu: jaki, jaka, który,czyj, czyje itp.
1 5 1