Zastap kilka zdan jednym, zawierajacym najwazniejsze informacje. Pomin powtorzenia i zbedne wiadomosci.

1.Spóźniłem się do szkoły nie z mojej winy. Z powodu mrozu przed moim domem pękła wczoraj rura i długi czas woda płynęła po chodniku jak potok. W nocy silny mróz zmienił podwórko w lodowisko i rano nie mogłem przez nie przejść tak szybko, jak zawsze. Właśnie dlatego przeszedłem do szkoły już po dzwonku.


2.Nasza szkolna druzyna siatkówki dziecwząt sprawiła swoim kibicom miła niespodziankę. Zawodniczki świetnie radziły sobie podczas całych zawodów, odnosząc kolejne zwycięstwa nad swoimi przeciwniczkami. Ich wysiłki zostały uwieńczone wspaniałym sukcesom! Nasze siatkarki zdobyły mistrzostwo Polski szkół podstawowych i przywiozły piękne trofeeum - kryształowy puchar ufundowany przez Ministra Edukacji Narodowej.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T18:34:38+02:00
Spóźniłem się do szkoły z powodu awarii rury.

Siatkarki z naszej szkoły zdobyły mistrzostwo Polski szkół podstawowych i otrzymały puchar.
13 4 13
2010-03-31T18:34:46+02:00
Spóźniłem się do szkoły ponieważ silny mróż spowodował gołoledź.

Nasza szkolna drużyna siatkówki dziewcząt odniosła sukces zwyciężając wszelkich przeciwników i zdobyła kryształowy puchar ufundowany przez Ministra Edukacji Narodowej.
10 2 10