Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T18:31:34+02:00
Http://www.idg.pl/ftp/pc_7754/Mistrz.Klawiatury.2.html

http://programy.pctips.pl/pc_7755/Mistrz.Klawiatury.1.0.html

http://www.konradp.com/polska/products/klawiatura/

Te 2 pierwsze to jedna nowsza, druga starsza wersja.
2010-03-31T18:32:12+02:00
Http://www.idg.pl/ftp/pc_7754/Mistrz.Klawiatury.2.html

http://pobierz.pl/programy/windows/edukacja-i-nauka/jezyk-polski/mistrz-klawiatury-2

http://programy.pcworld.pl/pc/programy/7755/Mistrz.Klawiatury.1.0.html