Odpowiedzi

2010-03-31T18:42:17+02:00
STUDNIA - coś głębokiego , np. przeżycia , wrażenia .
ŻMIJA - ktoś fałszywy .
WULKAN - ktoś wybuchowy , nerwowy .
14 1 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T18:46:53+02:00
Studnia – symbol życia, celu i marzeń
Żmija - symbol niewdzięczności i podłości
Baranek - symbol zła popełnianego w sposób nieświadomy
Wulkan - symbol uczuć, emocji oraz energii, sił witalnych i duchowych
Szal - symbol dobrej woli i pomyślności
3 4 3