Odpowiedzi

2010-03-31T18:36:30+02:00
Świat można uratować sortując odpady do ponownego przetwarzania. Nie zabrudzać rzek, i lasów. Jeśli tak będzie czynił cały świat, można uratować życie planety nawet o pare set milionów lat.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T19:05:27+02:00
W jaki sposób możemy przyczynić sie do ocalenia naszej planety?
To bardzo proste i nie wymaga dużego wysiłku.
Szczegulną uwagę powinnismy zwrócić na liczne elektrownie i fabryki, z których wydobywa się mnóstwo toksyn, które niszczął litosfere i zanieczyszczają środowisko. Kolejną czynnością którą powinniśmy wykonać by uratować Ziemię to nie zaśmiecanie środowiska. Napewno powinniśmy zlikwidować torebki foliowe gdyż rozkładają się setki lat i niszczą pedosfere. Powinniśmy również segregować śmieci. Aby uchronić atmosfere od spalin samochodowych powinniśmy dla relaksu zażyć ruchu jadąc rowerem oczywiście jeśli jest taka możliwość. W przypadku dalekiej drogi do pracy lub innego miejsca powinniśmy kożystać z paliw z których wytważa się jak najmniej spalin. Negatywny wpływ na środowiski maja również baterie i akumulatory samochodowe. W przypadku barterii powinniśmy składać je w pewnym miejscu by potem oddać je osobom które zajmą się ich likwidowaniem. W przypadku akumulatorów samochodowych powinniśmy oddać je w sklepie przy zakupie nowego akumulatora. Kolejna czynność, która może uratować naszą planete to oszczędnosć wody. Powinniśmy również budować jak najwięcej elektrowni wodnych i elektrowni wiatrowych. Jest wiele sposobów dzięki którym możemy ocalić ten piękny świat. Niestety jeszcze wiele ludzi nie stosóuje się do tych zasad dlatego my powinniśmy dbać jak najlepiej o nasza Ziemię i zapobiegać nieprzestrzeganiu zasad przez innych.



Mam nadzieję że pomogłam:)
2 5 2