Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-31T18:46:07+02:00
N∈N
5 kolejnych, naturalnych:
n
n+1
n+2
n+3
n+4

n + n+1 + n+2 + n+3 + n+4 = 40
5n +10 = 40
5n = 30
n = 6
n+1=7
n+2=8
n+3=9
n+4=10

c∈C
c
c+1
c+2
c+3
c+4

c + c+1 + c+2 + c+3 + c+4 = -5
5c + 10 = -5
5c = -15
c = -3
c+1=-2
c+2=-1
c+3=0
c+4=1

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-31T18:55:04+02:00
1)x+x+1+x+2+x+3+x+4=40
5x+10=40|-10
5x=30|÷5
x=6

6+1=7
6+2=8
6+3=9
6+4=10
odp: Są to liczby 6,7,8,9,10.