Odpowiedzi

2010-03-31T18:48:04+02:00
12cm:12=1cm

najkrótsza część ma:
2*1cm=2cm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T18:49:24+02:00
2+4+6 = 12

12:12 = 1
1 x 2 = 2
najkrótszy odcinek ma 2 cm
2010-03-31T18:50:00+02:00
A- wspólna miara
2a- długość pierwszej części
4a- długość drugiej -II-
6a- długość trzeciej -II-
12- długość odcinka

2a+4a+6a=12
12a=12
a=1[cm]
2a=2*1=2[cm] - długość najkrótszej części