Odpowiedzi

2010-03-31T18:54:15+02:00
... temu pan bóg daje
.. niezgoda rujnuje
..potem zrób
..milczenie złotem
...nie mam pomysłu..
może niedaleko pada jabłko od jabłoni
xD
1 5 1
2010-03-31T18:54:19+02:00
"Kto rano wstaje, temu Pan Bóg daje"
"Zgoda buduje, niezgoda rujnuje"
"Najpierw pomyśl, potem rób"
"Mowa jest srebrem, a milczenie złotem"
"Jakie jabłko, taka skórka,jaka matka, taka córka"
:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T18:54:47+02:00
"Kto rano wstaje ,temu Pan Bóg daje"
"Zgoda buduje,niezgoda rujnuje"
"Najpierw pomyśl,potem zrób"
"Mowa jest srebrem,a milczenie złotem"
"Jakie jabłko, taka skórka, jaka matka, taka córka"