Odpowiedzi

2010-03-31T18:56:16+02:00
I w. - od 1 do 100.
II w. - od 101 do 200
III w. - od 201 do 300
IV w. - od 301 do 400
V w. - od 401 do 500
VI w. - od 501 do 600
VII w. - od 601 do 700
VIII w. - od 701 do 800
IX w. - od 801 do 900
X w. - d 901 do 1000
XI w. - od 1001 do 1100
xII w. - od 1101 do 1200
XIII w. - od 1201 do 1300
XIV w. - od 1301 do 1400
XV w. - od 1401 do 1500
XVI w. od 1501 do 1600
XVII w. - od 1601 do 1700
XVIII w. - od 1701 do 1800
XIX w. - od 1801 do 1900
XX w. - od 1901 do 2000
XXI w. - od 2001 do 2100

^^'
27 4 27
2010-03-31T19:03:05+02:00
I - od 1 do 100r
II - od 101 do 200r
III - od 201 do 300r
IV - od 301 do 400r
V - od 401 do 500r
VI - od 501 do 600r
VII - od 601 do 700r
VIII - od 701 do 800r
IX - od 801 do 900r
X - d 901 do 1000r
XI - od 1001 do 1100r
xII - od 1101 do 1200r
XIII - od 1201 do 1300r
XIV - od 1301 do 1400r
XV - od 1401 do 1500r
XVI od 1501 do 1600r
XVII - od 1601 do 1700r
XVIII - od 1701 do 1800r
XIX - od 1801 do 1900r
XX - od 1901 do 2000r
XXI - od 2001 do 2100r
13 4 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T19:07:48+02:00
1w-od 1 do 100r
2w-od 101 do 200r
3w-od 201 do 300r
4w-od 301 do 400r
5w-od 401 do 500r
6w-od 501 do 600r
7w-od 601 do 700r
8w-od 701 do 800r
9w-od 801 do 900r
10w-od 901 do 1000r
11w-od 1001 do 1100r
12w-od 1101 do1200r
13w-od 1201 do 1300r
14w-od 1301 do 1400r
15w-od 1401 do 1500r
16w-od 1501 do 1600r
17w-od 1601 do 1700r
18w-od 1701 do 1800r
19w-od 1801 do 1900r
20w-od 1901 do 2000r
21w-od2001 do 2100r

Mam nadzieję, że pomogłam :*
32 4 32