Odpowiedzi

2010-03-31T19:44:02+02:00
Ostatniobyłam na filmi pt."Mikołajek", który jest filmem familijnym to znaczy, że może go obejrzeć cała rodzina.
Opowiada o chłopcu - Mikołajku, który ma dużo przyjaciół. Wszyscy pakóją się ciągle w kłopoty chociaż starają się być grzeczniejsi, chcąc pomóc Mikołajkowi. Zdawało mu się bowiem, że będzie miał brata i był z tego powodu niezadowolony. Jednak potem zmienił zdanie i cieszył się, że będzie miał młodszego braciszka. Po urodzeniu dziecka okazało się, że to była dziewczynka. Na początku był tym rozczarowany, alepotem ją pokochał.
W tym filmie grali aktorzy, których wcześniejnie znałam:
Kad Meraol-tata Mikołajka, Valerie Lemericer-mama Mikołajka i Maxime Godart-jako Mikołajek.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-31T20:34:15+02:00
Uważam , że film ' Titanic' warto obejrzeć. Wspaniała obsada , świetna scenografia i efekty dźwiękowe. Opowiada on o bogatej dziewczynie z dobrego domu , która ma wyjść za mąż i dopiero gdy płynie luksusowym statkiem i poznaje niejakiego ; Jacka ; dzięki Niemu uświadamia sobie jakie beznadziejne było jej dotychczasowe życie. Jack jest biednym artystą , który tuła się po świecie. jest jak piórko na wietrze. Pokazuje Rose jak cudowne może być życie. Lecz statek którym płynęli uderza w górę lodową i tonie. Jack zostaje niesłusznie oskarżony o kradzież przez niedoszłego męża Rose - Cala . Jednak Rose wierzy , że tego nie zrobił i ratuje Go. po zatonięciu statku Jack i Rose rozpaczliwie czekają na pomoc. Lecz pomoc nadeszła dopiero po kilku godzinach pobytu w lodowatej wodzie. Rose przeżyła. Jack ją uratował - w każdym tego słowa znaczeniu a sam zmarł. Film jest bardzo wzruszający opowiadający o wspaniałej miłości , która jest wyjątkowa.
2 3 2