Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T19:22:13+02:00
Http://energia.biz.pl/energia-odnawialna-ekologiczny-dom/ekologiczny-dom/budynek_ktory_ogrzewa_sie_prawie_sam.html

http://www.muratordom.pl/instalacje/ekologiczne-zrodla-ciepla/dom-ekologiczny,6374_23943.html

http://ekoblogia.pl/ekologiczny-dom-samowystarczalny

zajrzyj może zajdziesz cos co cię bd interesować
2010-03-31T19:28:51+02:00
Na dachu bateria słoneczna

Szambo lub kanalizacja

Żarówki Energo oszczędne

Kuchenka Energo oszczędna