Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T19:36:01+02:00
V=Pp*H
Pp=8*10=80cm²

320cm³=80*H
H=4cm

Odp. 2 ściany mają wymiary 8cmx10cm, 2 wymiary 8cmx4cm, a pozostałe 2 10cmx4cm
1 4 1
2010-03-31T19:36:40+02:00
A=8
b=10
H=c=?
V=320


Pp=a x b
V = Pp x H
V= a x b H
320= 8 x 10 x H
320=80H / 80
4=H
c=4
2 2 2
2010-03-31T19:36:44+02:00
V=abc czyli 320 cm3=abc
320=8*10*c
320=80c
c=4

spr. V= 8*10*4=320 cm3
2 2 2