Odpowiedzi

2010-03-31T19:48:20+02:00
Hallo!
Grüße aus Krakau!
Es ist sehr schon!

PS: Ich seh den Wawel-Drache!

- Sonja

tłum:
Cześć!
Pozdrowienia z Krakowa!
Jest tu bardzo ładnie!

PS: Widziałem smoka wawelskiego


-----

może być?
jeśli za mało słów etc. to b. przepraszam
ale myśle, że nie jest złe

mozna dorzucic : Komm her - Przyjedz tu, taka jakby zacheta :D
1 1 1
2010-03-31T19:51:43+02:00
Kraków,den 13. Juni 2009
Liebe Kasia,
ich bin auf dem Ausflug mit meiner Klasse in Kraków.Wir wohnen in einem bequemen Hotel. Das Wetter ist schön. Wir besichtigen die Sehenswürdigkeiten.Ich habe schon Wawel und Sukiennice besucht.Heute möchten wir in die Disko gehen.
Es ist super! Wir haben tolle Zeit!
Ich komme nach Hause am Montag zurück.
Küsse
podpis


Licze na naj.;-)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T20:03:03+02:00
Hallo David!
Herzliche Grüße aus dem schönen Krakau.!
Diese Stadt ist wirklich schön und vor allem Ben.
Das Wetter ist sehr nett zu uns, weil die Sonne scheint.
Sie es mit mir einmal notwendig, zu gehen.

Ps. Grüße an Sie und Anka.

Cześć Dawid!
Gorące pozdrowienia z pięknego Krakowa.!
To miasto jest naprawdę piękne a zwłaszcza Wawel.
Pogoda jest bardzo ładna bo świeci nam słoneczko.
Musisz tam ze mną kiedys koniecznie pojechać.

Ps. Pozdrowienia dla ciebie i Anki.



Mam nadzieję że pomogłam :DD
1 1 1