Prosze o jak najszybsze rozwiązanie!!
Zad 1 Reakcje językowe
1. Powiedz, że lubisz grać w piłkę nożną.
2. Powiedz, że nie słuchasz muzyki
3. Powiedz, że twój kolega (użyj imienia) jest wesoły
4. Powiedz, że nie uczysz się niemieckiego.
5. Zapytaj koleżankę, ile lat ma Marcin.
6. Powiedz, że Ewa i Monika nie grają w karty
7. Zapytaj koleżankę, czy uprawia sport.
8. Powiedz, że Monika chętnie się śmieje
9. Zapytaj kolegów, czy chętnie chodzą do kina.
10. Powiedz, że masz 16 lat.
Bardzo bardzo bardzo prosze o rozwiązanie:)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T19:50:57+02:00
1. Ich libe spielen fusball.
2.Ich keine lesen music.
3. Meine froinde Ania ist humorvoll.
4. Ich keine lernen Deutch.
5.Wie alt bist Marcin, Ania?
6.Ania und Monika keine spielen ( niewiam jak sa karty)
7. Ty (nie wiem jak jest po niemiesku) treibe sport?
10. Ich bin 16.
8, 9 nie wiem
1 5 1
2010-03-31T19:52:31+02:00
1.Ich mag Fußball spielen
2.nicht um Musik zu hören
3. maciek ist glücklich
4.ich nicht Deutsch lernen
5.Wie alt ist Martin?
6.Ewa und Monika nicht Karten spielen
7.Wenn Sie Sport treiben?
8.Monika gerne lacht
9.gerne ins Kino gehen?
10.Ich habe 16 Jahre
2010-03-31T19:52:45+02:00
1.Ich mag Fußball spielen
2.nicht um Musik zu hören
3.michel ist glücklich
4.nicht Deutsch lernen
5.Wie alt ist Martin?
6.Ewa und Monika nicht Karten spielen
7.Wussten Sie Sport treiben
8.Monika lächelt glücklich
9.oder bereit sind, ins Kino gehen
10.Ich habe 16 Jahre