Odpowiedzi

2010-03-31T19:48:14+02:00
Powiedziałam rodzicom że dostałam jedynke z polskiego i zrobiło mi się lekko na sercu:)


Gdy ma sie lekko na sercu to nie ma się żadnych zmartwień;)
20 3 20
2010-03-31T19:48:56+02:00
Lekko na sercu- nie martwić się niczym, być spokojnym o coś, nie przejmować się czymś.
Kiedy nauczycielka odwołała sprawdzian z polskiego, zrobiło mi się lekko na sercu :)
22 4 22
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T19:49:19+02:00
Lekko na sercu- nie przejmując się czymś zbytnio, lekkomyślnie.
Gdy tylko dowiedziałam się, że Paulinie nic się nie stało po wypadku zrobiło mi się lekko na sercu.
27 3 27