Odpowiedzi

2010-03-31T19:54:07+02:00
(miasto) (data)
Witam.
Niedawno odnaleźli państwo pieniądze, które należały do mnie. Jestem bardzo wdzięczny, że trafiły w ręce porządnych i uczciwych ludzi. Dziękuję zatem za zwrócenie mi ich, jest to dla mnie bardzo ważna sprawa. Mam nadzieje, że nie sprawiłem dużo problemów.
Pozdrawiam, (twoje imię)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T20:05:04+02:00
Miejscowosc i data
Drogi znalazco !
Na początku mego listu pragnę Ci serdecznie podziękować
za znalezienie moich ostatnich pieniędzy . Bo jak wiesz to są moje ostatnie pieniądze jakie mam .Jeżeli nie pomógłbyś mi w odnalezieniu tej kasy byłoby mi ciężko.
Kiedy zorientowałem/am się,że zginęły bądź zgubiłem ostatnie pieniądze na chleb zrobiło mi się bardzo smutno,dlatego że musiałem żebrać od wszystkich o kawałek chleba .Wielu ludzi przechodziło obok mnie obojętnie ale właśnie Ty mi pomogłeś to właśnie dzięki Tobie odzyskałem pieniądze.
uważam,że każdy człowiek powinien miec takie serce jak ty !
Twój/Twoja dłuznik/dłużniczka

podpis
2010-03-31T20:14:06+02:00
(miasto) (data)
Witam,
Chciałbym podziękować za odnalezienie moich pieniędzy. Chciałbym złożyć wyrazy największego podziękowania za bardzo wyrozumiałych ludzi zakończonym sukcesem. Dziękuję bardzo. (twoje imię)