Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T20:05:56+02:00
Mój drogi pamiętniku... Dzisiaj ? Było wspaniale..Lecz wydarzyło się coś strasznego wracając do domu zauważyłam rannego człowieka potrąconego przez szybko jadący samochód ... A w szkole dostałam 5 z matematyki ... Ale no nic troszkę źle się czuje .;( nie idę do szkoły .. Jutro napisze papa ;*
2010-03-31T20:06:07+02:00
Rozkład mojego dzisiejszego dnia :
Wstałam
Poszłam sie myć
Zjadłam śniadanie
Ubrałam sie
Poszłam do budyy
Miałam 6 lekcji
Przyszłam do domu
zjadłam obiad
POszłam na dwór z koleżannką
Byłam na dworze do 4
Przyszłam do domu i włączyłam kompa
Siedze na kompie
Jak wyłącze kompa ide oglądać filmy
Potem ide spać

No i paa ;-**
Dajj najj